Regulamin udzielania zamówień publicznych

autor informacji: Skwarski Mariusz, data wytworzenia: 2016-05-17 11:35:57

opublikował: Skwarski Mariusz, ZS Nr 1 w Mławie, tel. 23 654 32 07, data publikacji: 2016-05-17 11:35:57

zmodyfikował: Skwarski Mariusz, ZS Nr 1 w Mławie, tel. 23 654 32 07, ostatnia modyfikacja: 2016-05-17 11:35

                                                                                        Załącznik do Zarządzenia            

                                                                                                                 Dyrektora Szkoły

                                                                                                                 Nr 5/2014                                                                                                                            z dnia 30.04.2014r.

 

 

 

 

REGULAMIN 

udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro

 

 

 

Rozdział I

Podstawy prawne

 

§ 1

 

 Regulamin opracowany został na podstawie zasad dotychczas wypracowanych i sprawdzonych w toku organizacji i realizacji zadań związanych z zamówieniami publicznymi rozwiązań oraz na podstawie n/w aktów prawnych :

1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113,      
     poz. 759 zm.),

2) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2009 r. nr 157,

    poz. 1240 ze zm. ),

3) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2009 r. nr 152, poz. 1223

    ze zm. ),

4) ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów  

    publicznych ( Dz. U. z 2005 r. nr 14, poz.114 ze zm.),

5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów  
    dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te 
    dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. nr 226, poz. 1817 )

6)Ustawy z dnia 14 marca 2014r. ? prawo zamówień publicznych.

 

Rozdział II

Ustalenia szczegółowe

 

§ 2

  1. Udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane jest   dopuszczalne jedynie w granicach wydatków, które ujęte zostały w planie finansowym i
    z zachowaniem następujących zasad :

-        celowości i oszczędności, z zapewnieniem najlepszych efektów z danych nakładów,  przewidzianych w przepisach ustawy o finansach publicznych i ustawy
o rachunkowości,

-        terminowości realizacji zadań publicznych,

-        wyboru najkorzystniejszej oferty, z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych.

 

  1. Ustala się następujące tryby udzielania zamówienia:

a)     dla zamówień o wartości szacunkowej do 20. 000,00 zł netto  ? obowiązuje rozpoznanie cenowe,

b)     dla zamówień o wartości szacunkowej powyżej 20. 000,00 zł netto do kwoty nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro ? obowiązuje zapytanie ofertowe.

  1. Dyrektor szkoły  przed wszczęciem zamówienia publicznego  o wartości szacunkowej powyżej 20. 000,00 zł netto, zatwierdza przedłożony przez wnioskodawcę ? kierownika gospodarczego wniosek, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Regulaminu.
  2. Osobą właściwą do opracowania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 oraz do prowadzenia kompletnej dokumentacji, związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest kierownik gospodarczy.
  3. W sytuacjach wyjątkowych / np. awarie /nie stosuje się   ustawy Prawa zamówień publicznych.

§ 3

Kierownik gospodarczy:

1)      koordynuje załatwianie spraw związanych z udzielaniem zamówień,  o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy;

2)      prowadzi rejestr zamówień zawierający następujące dane:

a)     kolejny numer rozpoczętego postępowania,

b)     określenie rodzaju przedmiotu zamówienia,

c)     ustaloną wartość zamówienia,

d)     nazwę i adres wykonawcy,

e)     datę zawarcia umowy,

§ 4

1. Do obowiązków kierownika gospodarczego przed przedłożeniem do zatwierdzenia wniosku, o którym mowa w § 1 ust. 3 należy:

1)     opracowanie przedmiotu zamówienia;

2)     ustalenie wartości zamówienia;

3)     przeprowadzenie analizy rynku;

4)     uzyskanie opinii, czy zostały zarezerwowane środki finansowe na realizację zamówienia;

5)     rejestracja wniosku w rejestrze zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy.

 

§ 5

Po zatwierdzeniu wniosku przy wartości zamówienia większej niż 20.000,00 zł netto wnioskodawca ? kierownik gospodarczy przygotowuje opis przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych, a w przypadku robót budowlanych za pomocą dokumentacji projektowej i kosztorysowej.

 

§ 6

  1. Wykonawcę na zamówienie ustala się poprzez skierowanie zaproszenia do składania ofert w postaci ?Istotnych warunków udzielania zamówienia? stanowiącą Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu.
  2. Zapytanie ofertowe kieruje się do co najmniej trzech wykonawców, z wyjątkiem sytuacji, w których zamówienie może zrealizować tylko jeden wykonawca.
  3. Zapytanie ofertowe może być skierowane pisemnie, pocztą elektroniczną faxem lub dostarczenie osobiście.
  4. W postępowaniu musi wpłynąć co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.

 

§ 7

  1. Akceptacji wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia  publicznego dokonuje Komisja o charakterze stałym powołana zarządzeniem przez Dyrektora szkoły.
  2. Integralną część dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia stanowi protokół o wyborze najkorzystniejszej oferty stanowiący Załącznik Nr 3.
  3. O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadamia się na piśmie lub telefonicznie  wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty.

 

§ 8

  1. W sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 20.000,00 zł. netto obowiązkowe jest zawarcie umowy na piśmie.
  2. Egzemplarze umowy powinny być parafowane i podpisane przez  wnioskodawcę i dyrektora szkoły.
  3. Faktura lub rachunek winna mieć adnotację o treści: ?Realizacja zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych?.

 

§ 9

W każdym przypadku, gdy udzielenie zamówienia następuje w drodze umowy, odbiór przedmiotu zamówienia następuje w formie protokołu.

 

§ 10

 

 

1. W zamówieniach do 20. 000,00 zł netto realizacja zamówienia może nastąpić po rozpoznaniu rynku, przeprowadzonym w dowolnej formie np. telefonicznie, po zapoznaniu się z ofertami prezentowanymi na stronach internetowych, w katalogach itp.

2. Rozpoznanie cenowe powinno dotyczyć zapoznania się z taką ilością ofert, aby zapewnić konkurencję ( min. 2).

3. Z przeprowadzonego rozpoznania cenowego sporządza się notatkę ? Załącznik nr 4 do Regulaminu lub dokonuje się opisu z rozeznania rynku na odwrocie faktury ze wskazaniem oferentów.

 

§ 11

 

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego.

 

Wykaz załączników:

  1. Wniosek-załącznik nr1
  2. Istotne warunki udzielania zamówienia-załącznik nr2
  3. Protokół z wyboru wykonawcy-załącznik nr3
  4. Wzór notatki służbowej-załącznik nr4

                                                                                              Załącznik nr 1 do Regulaminu

                                                          udzielania zamówień publicznych, 

                                                        których wartość nie przekracza wyrażonej 

                                                        w złotych równowartości 30.000 euro

 

      

       (Nr Rejestru Zamówień)

 

        

   (data rejestracji wniosku)

 

 

Miejscowość : Mława, ???????.

 

 

 

              

 

 

 

WNIOSEK

 

o wyrażenie zgody na wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne, którego wartość          nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych.

 

(Nazwa zadania): ??????????..

 

  1. Przedmiot zamówienia:

1)     rodzaj zamówienia: ???????.

2)     termin realizacji zamówienia : ?????????

3)     opis przedmiotu zamówienia:

4)     ???????????????????????????.

  1. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

???????????????????????..

  1. Ustalona wartość zamówienia w złotych:   ? netto =???..     zł Euro :???.

 

  1. Euro: ????.

(kurs złotego w stosunku do euro:

 

  1. Kwota brutto: ???????.

 

  1. Źródło finansowania: ??????????

 

  1. Kwota w złotych brutto przeznaczona na realizację zamówienia: ??????..

 

słownie złotych: ???????????????.

 

 

 

  1. Warunki stawiane wykonawcom: ?????????.

 

 

 

  1. Uzasadnienie celowości udzielenia zamówienia:

??????????????????????????????????

  1. Nazwy i adresy wykonawców, którzy będą zaproszenia do udziału                                 w postępowaniu:

 

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

 

  1. Inne informacje:

                                                                                            

                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Załącznik nr 2 do Regulaminu

                                                          udzielania zamówień publicznych, 

                                                        których wartość nie przekracza wyrażonej 

                                                        w złotych równowartości 30.000 euro

 

ISTOTNE  WARUNKI  UDZIELANIA  ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych powyżej  20 000,00 zł netto (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759),

na:

Modernizacja kotłowni w Zespole Szkół nr1 w Mławie

 

I.                Nazwa oraz adres zamawiającego

Zamawiający:  Zespół Szkół nr1 w Mławie

Adres do korespondencji :ul .Z. Morawskiej 29  06 ? 500 Mława

Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek 07.30-1530

Tel. 23 654 32 07                   Faks. 23 654 37 46

zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

 

Wspólny Słownik Zamówień CPV:

 

  1. II.             Opis przedmiotu zamówień:

?????????????????????????????????

?????????????????????????????????

1.Termin wykonania zamówienia -  ?????????????..

  1. Wykonawca jest  związany z ofertą ? ????
  2. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
    1. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
      1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1)     Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający  i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną lub osobiście.

  1. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się                      z wykonawcami.
    1. 1.     Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych                     i merytorycznych- ???????? tel/faks 23 654 32 07 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
    2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego                  od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 ? 15.30
    3. Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego :

VI.            Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Zespół Szkół nr1 w Mławie ul.Z.Morawskiej 29 06-500 Mława w terminie

?????????????????..

  1. Opis sposobu obliczania ceny
    1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
    2. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
    3. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
    4. Kryteria oceny ofert.
      1. Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

CENA ? 100 %

       IX.     Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone 

                 rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.

Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.

 

 

 

 

Załączniki do SIWZ

  1. Formularz ofertowy ? załącznik nr 1 do SIWZ

 

 

ZATWIERDZAM

                     (data i podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pieczęć adresowa Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro

 

 

Dane dotyczące Wykonawcy

Nazwa  ?????????????????????????????????????????????????.Nr telefonu/faks  ??????

NIP -????????.

REGON-??????...

 

Zobowiązania Wykonawcy

Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:

??????????????????????????????????.

??????????????????????????????????.

??????????????????????????????????.

cena netto :  ????????..zł

(słownie: ???????????.. złotych )

podatek VAT : nie dotyczy

cena brutto : ??????????.. zł

(słownie: ????????????..złotych )

Oświadczam, że:

- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

-          posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
  dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

-  znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

-  nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24  Prawa zamówień publicznych

 

- oświadczam, że zapoznałem się z zakresem robót oraz postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązuję się, w przypadku wyboru mojej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

 

Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Zastrzeżenie Wykonawcy

Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Inne informacje Wykonawcy:

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

                                                         ______________________________________

                                                                                  (imię i nazwisko)

                                                     podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do SIWZ

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Imiona   ??????????????????????????..

Nazwisko ?????????????????????????..

Nazwa Firmy ????????????????????????

                             

Adres    : 06-500 Mława ul. Z. Morawskiej 32 m3 

 

 

 

Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my) spełnia warunki:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,

    jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

 

a także:

  1. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
  2. Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
  3. Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:

 

 

..............................................................................................................................................................

Jednocześnie oświadczam, że świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

 

 

 

 

 

.......................................                             .........................                                .............................................      

        miejscowość                                               data                                          pieczątka i podpis Wykonawcy

 

?......................?.........................

(miejscowość i data)

 

 

 

 

Załącznik nr 2a do SIWZ

 

Nazwa i adres Wykonawcy:* ......................................................................................................

....................................................................................................................................................

 

 

OŚWIADCZENIE

 

 

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:

????????????????????????????????.

oświadczam/y, że: nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż:

1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;

3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza sięrównieżwykonawców, którzy:

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;

2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

 

................................., dnia ................................

 

 

 

 

 

...??....................................................................

pieczęć  Wykonawcy* pieczątka/i  imienna/e 
i  podpis/y  uprawnionego/ych przedstawiciela/i  Wykonawcy*

 

 

 

* w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca składa i podpisuje oświadczenie w swoim imieniu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Załącznik nr 3 do Regulaminu

                                                          udzielania zamówień publicznych, 

                                                        których wartość nie przekracza wyrażonej 

                                                        w złotych równowartości 30.000 euro

 

 

Postępowanie

Nr 1/2015

 

 

 

Protokół z wyboru wykonawcy zamówienia

o wartości powyżej 20 000,00 złotych netto, nie przekraczającej równowartości kwoty określonej na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 14 marca 2014r.
 Prawo zamówień publicznych

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

????????????????????????????????????????????????????????????????????

  1. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV:

- ????????????????..

- ????????????????..

 

3. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:

  ??????.. zł brutto tj . ??? euro,  wg kursu złotego w stosunku do euro: na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31.12.2013r. / Dz.U. z 2013 poz.1692/.

 

                                                                       tj. ???? (kurs złotego w stosunku do euro)

 

 

 

4. PORÓWNANIE OFERT:

(oferty ? pisemne odpowiedzi na zapytania ofertowe, kosztorysy ofertowe, ofert uzyskane drogą elektroniczną, informacje zebrane na podstawie własnego badania rynku)

Nr oferty

Nazwa i adres firmy

Cena netto zamówienia zł, VAT, wartość brutto

Termin realizacji

Gwarancja

Jakość

Inne kryteria

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

28.02.2015r.

 

 

 

 

5. WSKAZANIE WYKONAWCY I UZASADNIENIE WYBORU:

????????????????????????????????..

w/w oferta spełnia:

-        odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w IWZ;

-        została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o najniższą cenę  wykonania usługi.

 

Podpisy Komisji

przeprowadzającej postępowanie:

 

 

  1. .........................................................

 

  1. ............................................................

 

  1. ............................................................

 

  1. ............................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                      ZATWIERDZAM

 

                                                                                                                      ...................................................................

                                                                                                                                        data i podpis dyrektora szkoły

 

 

 

 

Załączniki:

 

  1. Oferty złożone przez Oferentów szt: 3
  2.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Załącznik nr 4 do Regulaminu

                                                          udzielania zamówień publicznych, 

                                                        których wartość nie przekracza wyrażonej 

                                                        w złotych równowartości 30.000 euro

 

??????????????

          (pieczęć zamawiającego)

 

??????, dnia ????

 

 

Notatka z przeprowadzonego

ROZPOZNANIA CENOWEGO

 

zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz. 759 ze zm.) ustawy nie stosuje się

 

 

  1. W celu zamówienia

 ?????????????????????????????????????

które jest dostawą / usługą/ robotą budowlaną* przeprowadzono rozpoznanie cenowe.

Wartość szacunkowa zmówienia wynosi ????????. zł netto.

  1. W terminie ??????????. rozeznano rynek w formie:

- sondażu telefonicznego

- sondażu internetowego

- sondażu pisemnego

- w oparciu o inne źródła, jakie ????????????????????????*

Zebrano informację od następujących Wykonawców:

 

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

Cena netto

Cena brutto

Uwagi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Wybrano Wykonawcę

?????????????????????????????????????

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej

?????????????????????????????????????

 

 

???????????..

                    (podpis)

 

 

 

??????????????..

(podpis Kierownika zamawiającego)

 

 

* niepotrzebne skreślić