Regulamin udzielania zamówień publicznych
- Szczegóły
- Odsłony: 1852
autor informacji: Skwarski Mariusz, data wytworzenia: 2016-05-17 11:35:57
opublikował: Skwarski Mariusz, ZS Nr 1 w Mławie, tel. 23 654 32 07, data publikacji: 2016-05-17 11:35:57
zmodyfikował: Skwarski Mariusz, ZS Nr 1 w Mławie, tel. 23 654 32 07, ostatnia modyfikacja: 2016-05-17 11:35
Załącznik do Zarządzenia
Dyrektora Szkoły
Nr 5/2014 z dnia 30.04.2014r.
REGULAMIN
udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
Rozdział I
Podstawy prawne
§ 1
Regulamin opracowany został na podstawie zasad dotychczas wypracowanych i sprawdzonych w toku organizacji i realizacji zadań związanych z zamówieniami publicznymi rozwiązań oraz na podstawie n/w aktów prawnych :
1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. nr 113,
poz. 759 zm.),
2) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( Dz. U. z 2009 r. nr 157,
poz. 1240 ze zm. ),
3) ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2009 r. nr 152, poz. 1223
ze zm. ),
4) ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów
publicznych ( Dz. U. z 2005 r. nr 14, poz.114 ze zm.),
5) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2009 r. nr 226, poz. 1817 )
6)Ustawy z dnia 14 marca 2014r. ? prawo zamówień publicznych.
Rozdział II
Ustalenia szczegółowe
§ 2
- Udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane jest dopuszczalne jedynie w granicach wydatków, które ujęte zostały w planie finansowym i
z zachowaniem następujących zasad :
- celowości i oszczędności, z zapewnieniem najlepszych efektów z danych nakładów, przewidzianych w przepisach ustawy o finansach publicznych i ustawy
o rachunkowości,
- terminowości realizacji zadań publicznych,
- wyboru najkorzystniejszej oferty, z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych.
- Ustala się następujące tryby udzielania zamówienia:
a) dla zamówień o wartości szacunkowej do 20. 000,00 zł netto ? obowiązuje rozpoznanie cenowe,
b) dla zamówień o wartości szacunkowej powyżej 20. 000,00 zł netto do kwoty nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro ? obowiązuje zapytanie ofertowe.
- Dyrektor szkoły przed wszczęciem zamówienia publicznego o wartości szacunkowej powyżej 20. 000,00 zł netto, zatwierdza przedłożony przez wnioskodawcę ? kierownika gospodarczego wniosek, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do Regulaminu.
- Osobą właściwą do opracowania wniosku, o którym mowa w pkt. 3 oraz do prowadzenia kompletnej dokumentacji, związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jest kierownik gospodarczy.
- W sytuacjach wyjątkowych / np. awarie /nie stosuje się ustawy Prawa zamówień publicznych.
§ 3
Kierownik gospodarczy:
1) koordynuje załatwianie spraw związanych z udzielaniem zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy;
2) prowadzi rejestr zamówień zawierający następujące dane:
a) kolejny numer rozpoczętego postępowania,
b) określenie rodzaju przedmiotu zamówienia,
c) ustaloną wartość zamówienia,
d) nazwę i adres wykonawcy,
e) datę zawarcia umowy,
§ 4
1. Do obowiązków kierownika gospodarczego przed przedłożeniem do zatwierdzenia wniosku, o którym mowa w § 1 ust. 3 należy:
1) opracowanie przedmiotu zamówienia;
2) ustalenie wartości zamówienia;
3) przeprowadzenie analizy rynku;
4) uzyskanie opinii, czy zostały zarezerwowane środki finansowe na realizację zamówienia;
5) rejestracja wniosku w rejestrze zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy.
§ 5
Po zatwierdzeniu wniosku przy wartości zamówienia większej niż 20.000,00 zł netto wnioskodawca ? kierownik gospodarczy przygotowuje opis przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych cech technicznych i jakościowych, a w przypadku robót budowlanych za pomocą dokumentacji projektowej i kosztorysowej.
§ 6
- Wykonawcę na zamówienie ustala się poprzez skierowanie zaproszenia do składania ofert w postaci ?Istotnych warunków udzielania zamówienia? stanowiącą Załącznik Nr 2 do niniejszego Regulaminu.
- Zapytanie ofertowe kieruje się do co najmniej trzech wykonawców, z wyjątkiem sytuacji, w których zamówienie może zrealizować tylko jeden wykonawca.
- Zapytanie ofertowe może być skierowane pisemnie, pocztą elektroniczną faxem lub dostarczenie osobiście.
- W postępowaniu musi wpłynąć co najmniej jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
§ 7
- Akceptacji wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonuje Komisja o charakterze stałym powołana zarządzeniem przez Dyrektora szkoły.
- Integralną część dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia stanowi protokół o wyborze najkorzystniejszej oferty stanowiący Załącznik Nr 3.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty powiadamia się na piśmie lub telefonicznie wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty.
§ 8
- W sprawach zamówień publicznych o wartości przekraczającej 20.000,00 zł. netto obowiązkowe jest zawarcie umowy na piśmie.
- Egzemplarze umowy powinny być parafowane i podpisane przez wnioskodawcę i dyrektora szkoły.
- Faktura lub rachunek winna mieć adnotację o treści: ?Realizacja zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych?.
§ 9
W każdym przypadku, gdy udzielenie zamówienia następuje w drodze umowy, odbiór przedmiotu zamówienia następuje w formie protokołu.
§ 10
1. W zamówieniach do 20. 000,00 zł netto realizacja zamówienia może nastąpić po rozpoznaniu rynku, przeprowadzonym w dowolnej formie np. telefonicznie, po zapoznaniu się z ofertami prezentowanymi na stronach internetowych, w katalogach itp.
2. Rozpoznanie cenowe powinno dotyczyć zapoznania się z taką ilością ofert, aby zapewnić konkurencję ( min. 2).
3. Z przeprowadzonego rozpoznania cenowego sporządza się notatkę ? Załącznik nr 4 do Regulaminu lub dokonuje się opisu z rozeznania rynku na odwrocie faktury ze wskazaniem oferentów.
§ 11
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i kodeksu cywilnego.
Wykaz załączników:
- Wniosek-załącznik nr1
- Istotne warunki udzielania zamówienia-załącznik nr2
- Protokół z wyboru wykonawcy-załącznik nr3
- Wzór notatki służbowej-załącznik nr4
Załącznik nr 1 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30.000 euro
(Nr Rejestru Zamówień)
(data rejestracji wniosku)
Miejscowość : Mława, ???????.
WNIOSEK
o wyrażenie zgody na wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych.
(Nazwa zadania): ??????????..
- Przedmiot zamówienia:
1) rodzaj zamówienia: ???????.
2) termin realizacji zamówienia : ?????????
3) opis przedmiotu zamówienia:
4) ???????????????????????????.
- Wspólny Słownik Zamówień CPV:
???????????????????????..
- Ustalona wartość zamówienia w złotych: ? netto =???.. zł Euro :???.
- Euro: ????.
(kurs złotego w stosunku do euro:
- Kwota brutto: ???????.
- Źródło finansowania: ??????????
- Kwota w złotych brutto przeznaczona na realizację zamówienia: ??????..
słownie złotych: ???????????????.
- Warunki stawiane wykonawcom: ?????????.
- Uzasadnienie celowości udzielenia zamówienia:
??????????????????????????????????
- Nazwy i adresy wykonawców, którzy będą zaproszenia do udziału w postępowaniu:
????????????????????????????????????
????????????????????????????????????
????????????????????????????????????
- Inne informacje:
Załącznik nr 2 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30.000 euro
ISTOTNE WARUNKI UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
w postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych powyżej 20 000,00 zł netto (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759),
na:
Modernizacja kotłowni w Zespole Szkół nr1 w Mławie
I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Zamawiający: Zespół Szkół nr1 w Mławie
Adres do korespondencji :ul .Z. Morawskiej 29 06 ? 500 Mława
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek-piątek 07.30-1530
Tel. 23 654 32 07 Faks. 23 654 37 46
zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
- II. Opis przedmiotu zamówień:
?????????????????????????????????
?????????????????????????????????
1.Termin wykonania zamówienia - ?????????????..
- Wykonawca jest związany z ofertą ? ????
- Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik do niniejszych IWUZ)
- Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną lub osobiście.
- Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami.
- 1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych- ???????? tel/faks 23 654 32 07 , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielania zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 ? 15.30
- Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego :
VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Zespół Szkół nr1 w Mławie ul.Z.Morawskiej 29 06-500 Mława w terminie
?????????????????..
- Opis sposobu obliczania ceny
- Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) należy przedstawić cenę netto i brutto przedmiotu zamówienia oraz stawkę VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
- Kryteria oceny ofert.
- Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
CENA ? 100 %
IX. Informacja dotycząca walut obcych, w jakich mogą być prowadzone
rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą.
Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych.
Załączniki do SIWZ
- Formularz ofertowy ? załącznik nr 1 do SIWZ
ZATWIERDZAM
(data i podpis)
Pieczęć adresowa Wykonawcy
FORMULARZ OFERTOWY
POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro
Dane dotyczące Wykonawcy
Nazwa ?????????????????????????????????????????????????.Nr telefonu/faks ??????
NIP -????????.
REGON-??????...
Zobowiązania Wykonawcy
Zobowiązuję się wykonać przedmiot zamówienia:
??????????????????????????????????.
??????????????????????????????????.
??????????????????????????????????.
cena netto : ????????..zł
(słownie: ???????????.. złotych )
podatek VAT : nie dotyczy
cena brutto : ??????????.. zł
(słownie: ????????????..złotych )
Oświadczam, że:
- posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Prawa zamówień publicznych
- oświadczam, że zapoznałem się z zakresem robót oraz postanowieniami zawartymi w projekcie umowy i zobowiązuję się, w przypadku wyboru mojej oferty, do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Na potwierdzenie spełnienia wymagań do oferty załączam:
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Zastrzeżenie Wykonawcy
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie udostępnione:
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Inne informacje Wykonawcy:
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
______________________________________
(imię i nazwisko)
podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawca
Załącznik nr 2 do SIWZ
OŚWIADCZENIE
Imiona ??????????????????????????..
Nazwisko ?????????????????????????..
Nazwa Firmy ????????????????????????
Adres : 06-500 Mława ul. Z. Morawskiej 32 m3
Niniejszym zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) oświadczam(y), że firma którą reprezentuję(my) spełnia warunki:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a także:
- Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z warunkami przetargowymi i przyjmuję(my) je bez zastrzeżeń;
- Oświadczam(y), że złożona oferta została sporządzona samodzielnie, niezależnie od pozostałych uczestników postępowania;
- Osobą upoważnioną do podpisania umowy jest pan/pani:
..............................................................................................................................................................
Jednocześnie oświadczam, że świadom jestem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
....................................... ......................... .............................................
miejscowość data pieczątka i podpis Wykonawcy
?......................?.........................
(miejscowość i data)
Załącznik nr 2a do SIWZ
Nazwa i adres Wykonawcy:* ......................................................................................................
....................................................................................................................................................
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest:
????????????????????????????????.
oświadczam/y, że: nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza sięrównieżwykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2;
2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
................................., dnia ................................
...??....................................................................
pieczęć Wykonawcy* pieczątka/i imienna/e
i podpis/y uprawnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy*
* w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca składa i podpisuje oświadczenie w swoim imieniu.
Załącznik nr 3 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30.000 euro
Postępowanie
Nr 1/2015
Protokół z wyboru wykonawcy zamówienia
o wartości powyżej 20 000,00 złotych netto, nie przekraczającej równowartości kwoty określonej na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 14 marca 2014r.
Prawo zamówień publicznych
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
????????????????????????????????????????????????????????????????????
- WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV:
- ????????????????..
- ????????????????..
3. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA:
??????.. zł brutto tj . ??? euro, wg kursu złotego w stosunku do euro: na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31.12.2013r. / Dz.U. z 2013 poz.1692/.
tj. ???? (kurs złotego w stosunku do euro)
4. PORÓWNANIE OFERT:
(oferty ? pisemne odpowiedzi na zapytania ofertowe, kosztorysy ofertowe, ofert uzyskane drogą elektroniczną, informacje zebrane na podstawie własnego badania rynku)
Nr oferty Nazwa i adres firmy |
Cena netto zamówienia zł, VAT, wartość brutto |
Termin realizacji |
Gwarancja |
Jakość |
Inne kryteria |
|
|
. |
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
28.02.2015r. |
|
|
|
5. WSKAZANIE WYKONAWCY I UZASADNIENIE WYBORU:
????????????????????????????????..
w/w oferta spełnia:
- odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w IWZ;
- została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o najniższą cenę wykonania usługi.
Podpisy Komisji
przeprowadzającej postępowanie:
- .........................................................
- ............................................................
- ............................................................
- ............................................................
ZATWIERDZAM
...................................................................
data i podpis dyrektora szkoły
Załączniki:
- Oferty złożone przez Oferentów szt: 3
Załącznik nr 4 do Regulaminu
udzielania zamówień publicznych,
których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30.000 euro
??????????????
(pieczęć zamawiającego)
??????, dnia ????
Notatka z przeprowadzonego
ROZPOZNANIA CENOWEGO
zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz. 759 ze zm.) ustawy nie stosuje się
- W celu zamówienia
?????????????????????????????????????
które jest dostawą / usługą/ robotą budowlaną* przeprowadzono rozpoznanie cenowe.
Wartość szacunkowa zmówienia wynosi ????????. zł netto.
- W terminie ??????????. rozeznano rynek w formie:
- sondażu telefonicznego
- sondażu internetowego
- sondażu pisemnego
- w oparciu o inne źródła, jakie ????????????????????????*
Zebrano informację od następujących Wykonawców:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Wybrano Wykonawcę
?????????????????????????????????????
Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej
?????????????????????????????????????
???????????..
(podpis)
??????????????..
(podpis Kierownika zamawiającego)
* niepotrzebne skreślić